Fresh Entri Must Read

14 Oct 2012

Segmen : Header Free by Nana

Unknown| 4:06 pm| 0Comments|

Di hujung minggu ne aku terajin sangat
nak post 2 entri sekaligus,,,
Dua2 sama je,berkenaan segmen yang aku join,,,
Of coz la,law aku tak join,watpa aku tulis entri dan publish
post ne kan???Kalau setuju sila angguk2 kan kepala,,,
(Loyar buruk la pulak)

Adik Nana yang berhati baik dan mulia
nak bagi header free pada blogger yang join
segmen dia ne,,,berminat,follow blog beliau.

(Klik Banner di atas)

Aku nak header dari Nana ne sebab free kan???
Siapa tak nak barang free,,,Hehehehe
Betul kan???Ngaku cepat,,,
Sebabnya aku tak pandai wat header sendiri,,,
Pernah wat tapi tak lawa,,,Kelakar adalah^_^
Mangsa tag: Cik Wanie
 
Butiran2 header yang aku nak 2 adalah seperti berikut:
 
Ayat 1 - Dunia Warna-warni Izzah,,,

Font Ayat 1 - Font 2

Warna Ayat 1 ( Kod Warna ) -00ee11

Ayat 2 -Segalanya Di Sini

Font Ayat 2 -Font 6

Warna Ayat 2 ( Kod Warna ) - ff44ff

Link Blog - Izzah-Norlizah.blogspot.com

Warna Link Blog ( Kod Warna ) -00ff00

Link gambar/doodle - (https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh15cZR6_a8ga-P4lQZjRYw6dMVDX62AWUmnBqaKiwbma-UTOVSAneHTXR9B5KzjIly7Ge57tOL6futmi__GwHqPEhAD_-5CACS_F8GW2YXOdE8GzyzCA-HCJWo3Rmoxe7JPr3s6k9L_mVR/s320/simanis-hijau.png)
(Doodle ne aku curik dari Mama Arina,,,
2la,wat lagi lawa2.Kan da kena curik^^)

No comments: