Fresh Entri Must Read

17 Oct 2012

Dapat Doodle Dari Apis

Izzah Norlizah| 6:06 pm| 2Comments|
Gumbira hati sebab akhirnya dapat doodle
dari seorang hamba Allah ne,,,
Dulu berangan-angan je nak dapat doodle free,,,
Akhirnya kesampaian juga hajat tu,,,
Terima kasih banyak2 yang tak terhingga kepada
blogger apis yang baik hati,,,
Tak sia2 hantar pic kat dia dan
menunggu beberapa hari je,,,
Akhirnya siappp dia lukis pakai photoshop^^
Nak tengok tak doodle yang dia
buatkan untuk aku???Nak tak???


Gambar Asal

Lepas di doodle

Apa pandangan korang???
Hampir sama tak???
Cam doodle ne lagi cantik dari aku kan???
Hahahahaha,,,,
Korang nak juga ke???Kalau nak hantar 1pic korang
pergi fanpages Apis,,,free je dia buat,,,
Dia pun ada wat tuto untuk doodle kan pic aq ne
tapi aku tak reti masukkan dalam entri ne,,,
Law nak tengok,g terjah blog beliau,,,
Follow sekali pun lagi bagus

Terima kasih sudi baca entri ini.Jika suka,komenla sekali...

2 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

Cantik lah..Cik nak jugak =.=

Izzah Norlizah said...

@cik azLyzah⊙.☉

Law nk pergi request kt fanpages apis