Fresh Entri Must Read

28 Jul 2012

~Kata-kata Penenang Jiwa~

Unknown| 11:13 pm| 2Comments|
Al-hamdulillah,,,dengan Rahmat dan kasih sayang-NYA kita masih bertemu dalam bulan Ramadhan 
yang mulia ini,,,Jangan ponteng2 puasa ya,teruskan hingga ke penghujungnya kecuali 
sebab2 yang dibolehkan untuk berbuka puasa,,,Ingat,
bulan Ramadhan hanya datang setahun sekali jadi hargailah
masa yang ada dengan sebaik-baiknya,,,

Direct to point,sangat suka aku nak kongsikan di sini himpunan kata2(quote).
Semua kata2 ne aku ambil dari rakan facebook,Ana Uhibbuki Fillah.
Memang tak rugi jadi frenz fb dia sebab dia suka kongsi kata2 berguna&berhikmah,,,
Kalau aku online,tak pernah missed like statusnya,,,Kalau nak jadi frenz dy,
add je beliau di facebook.Berminat???Tekan ini,,,

Sebelum publish post ne,aku dah minta izin dengan empunya buat kata2 ne,,,
Yang baiknya dia ne siap suruh tak payah kreditkan atas nama dia,,,
Ambil je apa yang aku suka tapi tak nak lah cam tue kan???
Macam sokong kempen 'cetak rompak' je.Tak mahu cam tue.
Da separuh kata2 nie yang aku ubah 'SIKIT' supaya nampak
sedap 'BANYAK' didengar,,,^__^,,,
Jom layanzzz,,,

































p/s:Doodle2 d atas tue aku ambil dari kawan2 blogger.
Da minta izin pun cuma 1 je yang aku wat sendiri,,,
Korang mesti dapat teka yang mana 1 aku buat kan???^__^


2 comments:

laureweng said...

done follow sini...69...


salam ramaDhan.. ;)

http://lolitafinola.blogspot.com