Fresh Entri Must Read

16 Aug 2012

Selamat Hari Raya Rakan Blogger

Izzah Norlizah| 10:41 pm| 0Comments|

Yeay,,,sekarang aku da kat kampung.
Setelah melalui pelbagai dugaan dan rintangan dalam perjalanan balik,
Al-Hamdulillah,aku sekeluarga da selamat sampai tadi pagi.
Sangat2 happy sebab dapat bertemu dengan sanak-saudara
yang da lama tak jumpa.Bila da jumpa,
tahu2 la macam2 nak borak.

Bila aku da kat kampung ne,
aku jarang da online tapi korang rajin2 juga la
tinggalkan jejak kat shoutbox kesayangan aku tu ya,,,
InsyaAllah,aku akan jejak korang balik.
Dan jangan lupa follow sekali,,,^_^

Ok lah,tak nak cerita panjang-panjang.
Aku nak ambil kesempatan kat korang,
Aku ingin meminta maaf dari hujung rambut,
hingga ke hujung kaki kalau aku ada terkasar bahasa
sampai korang terasa,terumpat secara sengaja atau tidak,
tersindir sampai korang rasa terpinggir kepada rakan2 Blogger sekalian.


Credit:Mr Google

Aku hanya insan biasa yang tak lepas dari buat kesilapan.
Harap korang maafkan aku ya,,,
Jadi biar zero2,,,
Itu sahaja,Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan batin.
Terimalah serangkap pantun istimewa untuk anda semua.^_^


Credit:Facebook

No comments: