Fresh Entri Must Read

13 Feb 2013

Saya Mahukan Header Dari Fiqa Nsz Macam

Izzah Norlizah| 4:25 pm| 5Comments|
Al-Hamdulillah terpilih sebagai pemenang dalam segmen
adik Fiqa NSZ sebelum ini yang pernah aku join,,,
Header yang aku nak ada ciri-ciri seperti berikut:

Tajuk : Kanvas Kehidupan Izzah
Tulisan: Lucida Calligraphy
Warna : Hijau

Tagline :
 (Hidup ini tak selalunya indah,,,
Tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan...)

Tulisan : Harrington
Warna : Pink

Picture
Kredit : Apit

Susun atur tu fiqa pandai2 la ya,,,^__^
Tak kisah janji kemas dan cantik k,,,

5 comments:

Fiqa Nsz said...

okay trimas yep. nanti fiqa buatkan :)

Fiqa Nsz said...

dah siap. hope suka :)

http://fiqansz.blogspot.com/2013/02/hadiah-segmen-free-header.html

Fiqa Nsz said...

header dah ok tapi tak muat eh kak?
k camne: cuba try:
tempalte > edit html > tick expand widget template, cari kod (tekan Ctrl+F serentak) [navigation bar]
tukar width: 890px; length: 350px;
> preview, lau takde error > save. have a try! :D

Fiqa Nsz said...

Nanti fiqa buatkan tuto nya minggu depan k? ada hal sikit lately ni. :)

Fiqa Nsz said...

maaf late..hehe
http://fiqansz.blogspot.com/2013/02/tutorial-cara-nak-edit-header-dari.html