Fresh Entri Must Read

29 Jun 2012

I'm New Here

Unknown| 3:12 pm| 0Comments|

tak taw cam mana nak mulakan,,,baru je wat blog nie.Rasanya 5minit yang lalu,,,Baru je kan,kan,kan???hehehehehe.selama nie suka baca blog orang tapi sekarang da ada blog sendiri.rasa macam mimpi di siang hari je.hikhikhikhik(gelak sorang2).rasa excited pulak nak explore semua sebab aku suka bab explore2 nie,,,lebih2 lagi benda baru cam blog nie

Ingatkan susah nak wat blog rupanya punya la senang. Kalau tahu senang cam nie memang dari dulu nk wat lagi(Eleh,cam je pro sangat),,,tak pa,tak pa,,,nie baru je permulaan.tak boleh ujub sangat(Nauzubillahminzalik,,,jauhkan la dari sifat cam 2),,,nak cari pengikut blog aku nie.korang sudi2 kan la diri 2 ya??? Al-maklumla,aku kan budak baru belajar.tak da lagi kenal sapa2.Kalau da wat salah&silap maaf kan la ya,,, Aku nie cuma insan biasa yang tak lepas dari wat silap,,,huhuhuhuhue,,,berkata-kata la plak...tapi jangan plak wat mood sedih nanti burok pulak rupa yang lawa 2,,,hahahahahahahaha

ok la,,,cukup sampai di sini saja. Len kali kita bersua lagi di entry yang lain,,,huhuhuhue,,,Aku akan kongsikan segala rasa,perisa dan segala jenis rasa yang ada ok,,,Chow dulu,,jaga diri baik2,jangan nakal2 taw,,,babye,,,^___^

No comments: